Lördag.

Just nu sitter jag i min säng med Ida och kollar på massa vinterbilder. Idag så vart jag ute i det härliga vädret och tog kort. Resultatet finns på strawberrymark@bdb. Annars idag så har jag kollat på sunes jul och hållt koll på när raport gick på tv. Svt var ju på vaåran basen lektion igår, och intervjuade några. Men inte mig! Jag hade liksom inget smink, men de frågade iaf.
Igår kväll så vart det lucia innebandyn med massor trevligt folk. Jag tog inga bilder, men det gjorde några andra. Tex Frida, eyes@bdb. Alla va jätte fint utklädda också.

Ett stort tack till alla söta, som jag vet finns för mig om jag behöver prata. Jag vill egentligen inte peka ut några speciella, för ni alla är lika söta och goa, men ett stort tack till Sanja, Julia, Jenny och Hampus.

I morgon blir det nog ikano med mamma eller Ida, för att shoppa julklappar.



Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0