Lördag.

sitter här hemma själv och planerar min dag lite.
Igår så sluta jag skolan då. Först gick vi till mentorsalen, för att sedan gå upp till folkets park. Där kollade vi på julspelet. Alla var jätte duktiga, speciellt paulina och pernilla, som sjöng solo. Efter de var klart så gick vi tillbaka till mentorsalen och åt tårta för Mats fyllde 50, grattis. Vi fick våra betyg med. Så.... Rhodos here i come. När vi fått betygen och så, så fick vi gå. Då gick jag och Jenny hem till mormor och morfar och fika med mamma och Nea. När jag kom hem så städade jag, för tjejerna kommer i kväll, och käkar pizza och så. Så idag så har jag städat lite mer, och ska städa mer. Min mamma har sagt att man inte kan ta hem folk till ett skitigt hus så jag måste städa i stort sett hela huset själv. Kul.



kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0