Lördag.

Just nu sitter jag och lyssnar på juradio och lägger in lite musik på mobilen.
Idag har jag vart på stan med Anna. Mycket lyckad dag. Det måste vi göra om många fler gånger (:
Ikväll så kommer det inte hända ett skit. Sitta hemma och käka chips och dipp, sy min korsstyngs bonad och kolla på (jävla) stjärnor på is med la familia. Om någon ska hitta på nått kul och gärna vill ha med mig, ring!
Söta Anna köpte en jätte fin jeans klänning från monki. Som hon INTE ska lämna tillbaks, och hör sen Anna :P (bilden)
Jag hitta en jätte fin kjol, fast den va lite dyr, kanske ska önska mig den i julklapp (bilden).
På tal om julklappar har jag ingen aning om vad jag önskar mig + att jag måste köpa till alla andra. Det är de som är det roliga och svåra. Man vill ju köpa nått som de vill ha, och kommer att använda. Den som vill "byta julklappar" med mig får gärna höra av sig :D
Nu ska jag ner och käka chips och dipp. Imorgon blire julbord med släkten, så jag vet inte men jag kanske skriver en trudilutt i morgon om jag orkar och hinner.

Trevlig helg folket!



Söta Anna <3


Kärlek,


Kommentarer
Postat av: frida

model ida! (:

2008-12-06 @ 20:00:40
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0